Z Wiśniowej na północny zachód

Pstrągówka po prawej droga do WiśniowejTrasa okrężna, parking obok kościoła w Wiśniowej. Wyruszamy asfaltową drogą, w kierunku północno – zachodnim, mijamy cmentarz, wiatę turystyczną. Nieco dalej opuszczamy Wiśniową i nie zbaczając z drogi stanowiącej granicę między Pstrągówką, a Szufnarową mijamy zabudowania w Rakówkach, za nimi skręt w lewo. Po przebyciu około 2,2 km można skręcić w lewo na drogę prowadzącą do Działu w Pstrągówce lub w prawo (co zrobiłem) w głąb Szufnarowej mijając krzyż i dalej, skąd otwierają się szersze widoki. Po zamknięciu niewielkiej półtorakilometrowej pętli kierujemy się na wyżej wspomnianą drogę, którą dojdziemy do kapliczki. Jest to moim zdaniem jedno z najciekawszych miejsc w tym rejonie ze względu na niepowtarzalny widok w kierunku Pasma Jazowej.
Kontynuujemy wędrówkę na południowy – wschód polną drogą, którą dojdziemy do Wiśniowej.
Poniżej trasa wędrówki.
Trasa wędrówki h07Wiśniowa, na ostatnim planie wzgórze BaranekWiśniowa, w głębi Pasmo Klonowej GóryBrama Frysztacka z PstrągówkiSzufnarowa, po prawej stronie widocznej drogi PstrągówkaSzufnarowa widok w kierunku Świńskich Rzek

Pstrągówka, kapliczka
Pstrągówka, w głębi od prawej Brama Frysztacka, Pasmo Jazowej, Pasmo Suchej Góry, Czarny Dział i Pasmo BrzeżankiPstrągówka, droga poniżej kapliczki w kierunku WiśniowejPstrągówka, las RakówkiPstrągówka, droga w kierunku WiśniowejPstrągówka, las RakówkiWiśniowaPoniżej mapa i profil topograficzny wędrówki (trasa h07).
Styl mapy na której prezentowana jest trasa, można zmieniać min. na zdjęcie satelitarne, oraz przeglądać na pełnym ekranie do czego zachęcam – ikony w górnych rogach mapy (gdyby mapa się nie otworzyła, należy odświeżyć stronę – F5).