Iwonickie zimowe wędrówki

Widok z pagórka 437m n.p.m. w Klimkówce w kierunku wschodnimTrasa wędrówki: z Iwonicza ul. Długą szlakiem spacerowym (kwadrat czerwono biały) do Lasu Grabińskiego i dalej do Iwonicza Zdroju. Następnie Głównym Szlakiem Beskidzkim do wiaty, później szlakiem do kościółka w Klimkówce (kwadrat żółto biały) ale tylko do rozwidlenia, skręt w lewo do punktu widokowego nad Lasem Piekliska, mijamy kapliczkę, wyjście na pagórek o wysokości 437 m n.p.m. i dalej utrzymując kierunek północny zejście do Iwonicza. Polecam mapę Iwonicz-Zdrój, Rymanów-Zdrój i okolice w skali 1:20000 Wydawnictwa Compass.Szlak spacerowy do Lasu Grabińskiego z IwoniczaSzlak spacerowy do Iwonicza z Lasu GrabińskiegoLas GrabińskiSzlak spacerowy do Lasu Grabińskiego z Iwonicza ZdrojuIspak 482m n.p.m.Ispak po lewej, Las Piekliska po prawejW środku Cyrenajka (Przyczka) 471 m n.p.m. dalej Osiedle Wschodnie w Iwoniczu Zdroju, po lewej Las Piekliska, po prawej Wzgórza RymanowskiePrzymiarki na ostatnim planie widok z ulicy Ogrodowej w Iwoniczu ZdrojuRozwidlenie dróg, do punktu widokowego nad Lasem Piekliska i do KlimkówkiKapliczka nad lasem Piekliska w IwoniczuWidok w kierunku Rymanowa spod kapliczki nad lasem PiekliskaDroga do Iwonicza poniżej kapliczki nad Lasem PiekliskaWidok z pagórka 437m n.p.m. w Klimkówce na wschód
Poniżej mapa i profil topograficzny wędrówki (trasa h03).
Bardzo dokładny przebieg trasy wędrówki można zobaczyć zmieniając styl mapy na zdjęcie satelitarne i je powiększając – ikony w górnych rogach mapy (gdyby mapa się nie otworzyła, należy odświeżyć stronę – F5).